Melodifestivalen 2012


Så var det dags igen för Sveriges ( eller för att citera den kändis bloggaren Amir Akrouti a.k.a gaybloggen) "alla bögars största tv-händelse". Och vad är det då jag talar om? Jo, nämligen melodifestivalen 2012. Jag måste ju få lov att erkänna att jag är mäkta imponerad av kvällens bidrag. Om inte Dead by april går vidare ikväll så kommer jag stämma hela svenska folket. Skämt åsido, men fan vad grymma dem var och jag fick seriöst gåshud var och varannan sekund. Vilka är era favoriter i år?

Vad har vi annars gjort idag? Inte mycket alls. Vi har mest slappat i soffan och bara njutit av varandra. Dock blev det en sväng till Maxi för storhandling då både kyl och frys ekade tomt. Så snart mello är slut tänkte jag stoppa den lilla i säng och sedan blir det myskväll med min finaste!♥


Update: Sveriges befolkning har ikväll visat vart skåpet skall stå, fan va härligt!!!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR