Morning´ yall!


Min fina lilleman lämnade jag på dagis för en stund sedan. När väckarklockan ringde, hade Ellepelle redan klivit upp ur sängen. Inte så konstigt kanske med tanke på att han faktist sov mellan 19:15-07:00 i morsse. Ingen kunde vara gladare än jag över att hans sovtider funkar som dem ska, och att han äntligen får sova ut ordentligt om nätterna.

Nu ska jag parkera mig i soffan och avnjuta en god frukost samtidigt som jag måste plugga på en massa viktiga saker inför arbetspasset ikväll. Snön vräker ner utanför våra fönster som om den inte gjort annat, och plötsligt känns våren så himla långt borta. Finns väl inte en kotte som har ork att tänka på trädgård nu när snön har lagt sig som ett vitt jäkla duntäcke över vårat avlånga land. Må gudarna hjälpa mig i detta!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR