Stress stress stress...

Trött tjej hej!

Har varit uppe sedan klockan sju i morsse och känner hur tröttheten börjar slå till. Jag ska strax springa ner till tvättstugan och hämta upp de sista torra kläderna och invänta min finaste som snart kommer hem från jobbet. Vi har en del del att fixa med här hemma då bästa faster och farbror kommer på middag om ett par timmar. Mys! Innan jag hämtar hem min fina lilleman från dagis skall jag ha hunnit med att vika tvätten, dammsuga hela lägenheten, baka och laga mat. Säg mig, hur skall jag hinna?! Väntar med att duscha och göra mig i ordning tills alting är färdigt och klart.

Ikväll väntar som vanligt ett par timmars arbete på kontoret, så jag kommer troligtvis inte hinna uppdatera bloggen något mera idag. Ha en fortsatt fin dag mina hjärtan!

Lina a lá natural





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR