In life we have an unspeakable secret, an irreversible regret, an unreachable dream, an unforgettable love...

Det har snart gått ett år sedan jag startade upp den här bloggen, jag har dock bloggat längre än så fast på en annan adress än den som jag har idag. Det finns så otroligt mycket jag skulle vilja dela med mig av, samtidigt som det känns så himla privat. Allt det här med meditationen har redan tillfört en he dell positiv energi och inställning till livet. Men också en hel del negativa känslor på vägen som jag fortfarande bearbetar. Mitt mål är att bli fri från min egen fångenskap. Och lyckas jag med det, så kan jag faktist lyckas med vad som helst. Jag hoppas att med hjälp av meditationen kunna ta itu med sådant som jag fortfarande håller djupt inom mig. Det är på tiden att jag släpper taget om det förflutna och ge efter för nu-ögonblicket. Alltså jag måste börja jobba mer på min egen självbild, min nyckel till bestående lycka.

Min fina lilleman sussar sött sedan en tid tillbaka. Själv tänkte jag meditera för tredje gången idag innan det är dags att släcka ner. Jag har egentligen inte så mycket mer att skriva om denna onsdag, mer än att jag har legat sjuk i halsont och extrem hosta. Är så förbaskat trött på dessa eländiga dagis baciller, vilka jag antar att vi får göra oss bekanta med ett tag framöver. Urk!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR