Don't give up just because you had a bad day. Forgive yourself and do better tomorrow.

Precis som det kan gå hur suveränt som helst, finns det dagar då allting bara går åt skogen. Och idag var just en sådan dag för mig på kontoret. Inte nog med att jag blev tilldelat världens tråkigaste distrikt, jag sålde knappt över vad jag själv anser vara okej. Men jag får samtidigt inte glömma bort att jag faktist haft mina gulddagar, varje arbetspass kan inte vara guld och gröna ängar. Nya friska tag i morgon helt enkelt, right?!

Mina fina killar sover för natten och jag ska strax göra detsamma. Ellepelle är fortfarande sjuk och febern pendlar upp och ner likt en berg och dalbana. Dock tycks penecellinet ha gjort underverk so far, så den där dumma öroninflammationen skall vi nog få bukt med på nolltid.  






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR