Äta fötter?!



Lilleman har fått en dålig vana, eller säger man ovana? Jaja, skitsamma! Såhär ser det iallafall ut varje gång vi sitter i soffan och glor på tv. Han tar tag i foten och trycker stortån i gapet, suger och biter för kung och fosterland! Vet jag en annan som gjorde när hon var liten, och då syftar jag inte på mig själv. Utan på min kära lillasyster, Elias moster alltså. Hon var också en riktig hejjare på att bita på tånaglarna. Snusk!

Annars då? Har legat på latsidan i princip ända sedan jag vaknade i morsse. Lämnade lilleman på dagis, kom hem och bäddade ner mig i soffan framför ABDC. Förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån? Måste vara det omväxlande vädret, jag längtar efter värme och sol! Blev dessutom halvdag på jobbet med tanke på fotbolls-em som drog igång tidigare ikväll. Åh, den där nedrans fotbollen som kommer stjäla min flera dagar i veckan!

Nåja, i morgon har det utlovats fint väder och strålande sol. Så vi passar på att ta en tripp in till Stockholm och Kungsträdgården medans vi ändå är lediga från skola, jobb och dagis. Mys!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR