Liten börjar bli stor...

Det är när man tittar på bilder som dessa som man börjar inse på riktigt, hur stor våran lilla kille faktist har blivit. Om lite mer än två veckor fyller han så mycket som hela 2 år. Inte klokt vad mycket vi har hunnit med på så lång men ändå så kort tid. Vart tog min lilla bebis vägen?
 
Idag har lilleman fått vara hemma från dagis då han har hostat konstant sedan sent igår kväll. Har gett honom ventoline under dagen, men nu verkar det som om det bara var något tillfälligt. Vi får avvakta under natten och se hur han mår i morgon. För det allmäna tillståndet är då inget fel på, inte heller någon feber eller tecken på detta. Har dessvärre inte kunnat vara ute någonting alls, det har regnat i princip från det att vi klev upp till det att jag gick till jobbet. Men det gick ingen nöd på lilleman för det, han stod glatt och tittade ut genom fönstret och påpekade minst sjuttioelva gånger att "mamma, ute regnar det minsann". Jaha gör det? Haha. Han är då bra söt min fina lilla unge. Vi har också städat, läst bok, kollat på barnprogram, lekt med vatten och lagat en himmelskt god kycklinggryta som vi avnjöt till middag.
 
Nu ikväll har jag som vanligt jobbat ett par timmar, och kom i princip hem för bara en liten stund sedan. Mina fina killar har redan gått och lagt sig, och jag ska väl göra detsamma ganska så snart. I morgon kommer lillemans farbror hem från Jordanien, oj så vi ska busa då! Jag skulle egentligen behövt åka hem till min kära mor, men tyvärr står jobbet i vägen så jag får ta det en annan dag helt enkelt. Så mycket som händer just nu, knappt så jag hinner med mig själv!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR