Mysigt i Kungsträdgården





Idag har vi smakat på Stockholm, nationaldagen till ära! Helt sjukt vad vi har ätit och druckit gott. Lilleman skötte sig exemplariskt, förmodligen upptagen av all uppståndelse runt omkring oss. Nästan omöjligt att ta sig fram med barnvagn, men fram kom vi i allafall. Hade gärna stannat längre om det inte hade varit för att vi hade våran lilla kille med oss. Vi strosade mest omkring och njöt av varandra i det fina vädret. En glimt av kungafamiljen i hästanspänd kortege fick vi också på vägen hem, dagen är fulländad och jag är glad i själen!

Nu ikväll har jag legat som förlamad i soffan framför Grey's. Sorgligaste avsnittet hittils och jag har bölat som ett litet barn. Hur ska jag orka vänta till nästa veckas avsnitt...Gaaah! Mina fina killar sover sedan en tid tillbaka och jag skall strax göra detsamma.

Nighty!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR