TGIF!

Tänkte visa er några super söta outfit bilder på lilleman idag, men som vanligt glömde jag att packa ner kamerasladden i väskan. Suck! Jaja, får vänta med att ladda upp dem tills vi är hemma i morgon igen. Idag är vi hemma hos mor, lilleman har precis käkat en sen lunch i form utav köttbullar och makaroner. Väntar på att baby love skall sluta jobbet så att vi kan hämta mamma på jobbet för att sedan åka och handla. Är sjukt sugen på att dricka bubbel, så det blir väl förmodligen en sväng in på systemet också.

I morgon måste jag försöka hitta något snyggt att ha på mig till studentfesten på söndag. Får alltid sådan jäkla ångest varje gång vi ska iväg någonstans. Jag har iallafall två kandidater hängandes i garderoben, så vi får se vilken klänning det blir.

Har en liten kille som gör allt för att pocka på min uppmärksamhet, så jag avslutar här. Ha en fin fredag raringar!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR