Cleopatra








Hemma igen efter en helt fantastiskt rolig eftermiddag och kväll på Cleopatra. Jag är helt slut i kroppen och fötterna värker efter all den goda maten och allt dansande. Lilleman sov som en stock under middagen, lilla älsklingen somnade i min famn mitt på dansgolvet. Vi hade så himla mysigt där vi satt och åt en massa gott, konverserade och bara njöt av stunden och självklart av varandra samt vårat trevliga bordssällskap. Min finaste gick all-in på dansgolvet, lite gulligt att småtjejerna härmade dem vuxna. Det är bra att den lite yngre generationen visar vart skåpet skall stå. Vid sju-tiden var det dags att gå hem vilket kändes ganska så lagom då vi var riktigt trötta både jag, min finaste och lilleman.

Nu ikväll har vi bara slappat i soffan framför fotbollen med en påse ostbågar. Bra avslut på en rolig helg! I morgon är det måndag och ny vecka. Som vanligt är mitt schema fullspäckat med jobb och massa annat skojj!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR