Tjejkvällen






Åh, vilken underbar kväll och natt jag har haft tillsammans med mina fina tjejor. Började kvällen med middag hemma hos Sofia i hennes nya topprenoverade lägenhet. Vi hade verkligen så himla mysigt där vi satt och konverserade och drack alldeles för många glas rosé. Jag har verkligen världens bästa vänner!

Rundade av kvällen med att slå klackarna i taket på 550. Hur vi kom in har jag inte en aning om, men in kom vi allafall. Drack varsin öl och dansade ända in på småtimmarna tills dem skulle stänga. Sällskapade med Sofia halva vägen och slog sedan följe med två killar som skulle samma väg. Idag känner jag mig som världens tråkigaste och sämsta mamma. Lilleman är grinigare än någonsin och gör precis allt det som han inte ska göra. Har precis knaprat i mig en alvedon i förhoppning om att kanske bli lite människa igen. Försöka lägga det lilla barnet och sedan krypa upp i soffan ett slag. Ahh, FML!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR