Bloggpaus...


Fina lilla familjen på kalas ♥

Efter en lång bloggpaus, har jag bestämt mig för att återuppta bloggandet. Om sanningen skall fram så har jag inte haft tillgång till internet sedan i måndags. Och för det andra så har vi varit alldeles för upptagna med annat än att sitta framför datorn.

I veckan som varit har jag jobbat som en tok, höstförsäljningen börjar löna sig och jag känner mig så sjukt motiverad till att bli ännu bättre. Jag hamnade i en svacka för ett par veckor sedan, men som ni vet är jag inte den som ger upp så lätt. Nej, jag är så mycket bättre än så! Är så tacksam för alla fina människor som jag omges av dagligen, ni är guld värda allihopa! Vi har också hunnit med en hel del parkhäng, lägenhetsletande, kalasande och massa annat skojj!

Igår var vi på 60-års kalas hemma hos moster ute i Haninge. Så mysigt att få träffa familjen, alla fina kusiner och kusinbarn som jag inte träffat på evigeheter. Lilla Lovisa såg jag senast när hon var nyfödd för ett drygt år sedan. Nu är hon stora tjejen och har precis lärt sig att gå, åh så söt! Lilleman var i sitt esse, skrattade, pratade och charmade brallorna av alla som var där. Inte nådigt så bortskämd han är vår lille prins med uppmärksamhet. Vi skålade i champagne och käkade plockmat i form utav rostbiff, kalkon, rökt lax, hemmagjord potatissallad och massa goda ostar. Perfekt lördag! Som väntat bjöd lilleman på sovmorgon i morsse och efter det har vi bara hängt i soffan framför Chuggington. Klev upp med undantag för att tillaga en väldigt enkel lunch för att sedan krypa ner under täcket igen. När min finaste kom hem från jobbet gjorde vi oss i ordning för att lite senare hälsa på bästa farbror som reser till Jordanien i morgon. Skickade med lite bilder på lillskrutt så att farmor och farfar har något fint att titta på tills det blir våran tur att hälsa på igen. Inte klokt så dem saknar sitt lilla barnbarn, med all rätt!

Måndag i morgon, ny vecka och nya möjligheter. Som vanligt blir det en vecka fullspäckad med jobb, student och konfirmationsfest. Fun fun fun!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR