Rubrik skall vara här...




T-shirt - H&M, Jeans - Lindex, Solhatt - Kappahl, Skor - Rådis

Såhär såg våran lilla kille ut igår, han passar så fint i färg. Han är ett riktigt litet modelejon! Ni får ursäkta att jag har uppdaterat så dåligt här bloggen i dagarna, men tiden räcker liksom inte till. Idag har vi hängt hemma hos mormor och bara myst, busat och lekt hela förmiddagen. Sedan gjorde vi sällis in till Söder där vi mötte upp pappan i familjen. Packade in oss i bilen för att åka och köpa studenpresent tills i morgon, samt hängt hemma hos bästa faster för ett något sent födelsedagsfirande. Vi fikade och pratade om allt och ingenting medans grabbarna kollade på fotboll.

Nu ikväll har jag ägnat all min tid åt att städa och strykt en hel drös med kläder, bl.a det jag ska ha på mig i morgon. Får se om jag lyckas ta några fina outfit bilder i morgon. Förmodar att jag kommer bli så stressad att jag knappt hinner bli färdig tills vi ska iväg. Upp i ottan för att duscha, locka håret, sminka mig, klä på lilleman, packa väska m.m...

Krypa upp i soffan framför en bra film på datorn och sedan försöka sova lite kanske. Go'natt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR