Internationella kvinnodagen


Dagen till ära lovade jag mina kära (helt störda?) kollegor att baka något smaskigt. Sagt och gjort, klockan tre i eftermiddags ställde jag mig och bakade söta små cupcakes. Ni måste väl ändå hålla med mig om att dem ser helt delicious ut?! Och det var dem om ni frågar mig. Fyra små stackare blev det kvar, och dem tog jag med mig hem till mina fina killar som vi precis har mumsat upp.

Vad har vi annars gjort idag då? Jo, vi har storhandlat och nu har vi väl mat för ett helt år framöver. Finns inget bättre än att komma hem till ett fullproppat kylskåp och frys med en massa godsaker. Vi har också haft bästa farbror på besök som stannade över på middag innan jag var tvungen att skynda iväg till jobbet.

I morgon är vi lediga från allt som heter dagis och jobb. Ska bli så skönt att äntligen få sova ut då sömnen blivit rejält lidande veckan som varit. Vi har sett till att hålla lilleman vaken nu på kvällen så att vi slipper vakna klockan sju i morgon bitti. Finns inte en chans på världskartan att jag kommer kliva upp tidigare än klockan nio! På eftermiddagen sticker vi förmodligen hem till mami för obligatoriskt fredagsmys. Min finaste lämnar vi kvar hemma för lite ensamtid efter att ha jobbat hela två veckor i sträck utan någon somhelst ledighet, stackarn.

Nu - borsta tänderna, tvätta bort sminket och sedan dejta John Blund. Sovgott mina hjärtan!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR