Nattblogg

Här sitter jag i mörkret, glad och hög på livet. Idag har vi haft en riktig familjemys-dag, jag och mina fina killar. Fick en chock när jag kikade ut genom fönstret i morsse då snön lagt sig likt ett vitt fluffigt duntäcke i vårat annars så väldigt soliga södertälje. Därmed blev också arbetet inställt och vi tog oss en rejäl sovmorgon, mycket skönt!

Strax efter lunchtid packade vi in oss i bilen för ett besök på medborgardagen i statshuset. Tråkigt nog fanns det inte så mycket att göra för de yngre barnen. Vi strosade omkring ett slag, lilleman fick hänga med clownerna och bli fotograferad av Newz. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, lyckligare unge får man leta efter. Efteråt packade vi återigen in oss i bilen och fortsatte vidare mot lekslottet i Tullinge för en eftermiddag med en massa bus och lek. Jag och min finaste gick loss på bollhavet, lika barn leka bäst. Haha! Vi blev kvar till stängning, veckohandlade på Willys för att sedan styra kosan hemåt igen.

Väl hemma var vi så trötta att vi bara legat i soffan och degat framför slumdog millionair. Mys! I morgon jobbar min finaste morgonpasset, själv tänkte jag passa på att storstäda lägenheten. Jag har knappt varit hemma någonting de senaste dagarna. Haft fullt upp med jobb, samt hälsat på familjen både i torsdags och igår. Hela nästa vecka består utav jobb och till helgen kommer båda våra familjer hit för att fira gemensam påsk med god mat, påskägg och massa annat gottis.

Nu - borsta tänderna och sedan dejta Johnny B. Nighty!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR