Tassimo Chai Latte





Igår när vi var iväg och storhandlade var jag bara tvungen att testa en ny vårnyhet i tassimo-familjen, nämligen chai latte. Och till min stora besvikelse levde den inte alls upp till mina förväntningar. Den var inte alls sådär krämig och len i smaken som jag brukar vilja ha den. Hörde nyligen att Starbucks öppnat upp i Malmö, när skall dem öppna upp en här i Stockholm tro?! Tassimos chai latte smakar mest vatten, riktigt blaskig med andra ord. Trist!

Min fina lilleman ligger för tillfället på köksgolvet och vrider sig av förtvivlan. Inte så konstigt kanske då han slog upp sina stora blå klockan sju i morsse, precis som väntat. Jag är super pigg idag...Noooot. Jag ska strax slänga ihop lite krubb och sedan sova en minst sagt välbehövlig eftermiddags-nap. Jag känner inte alls för att ge mig ut idag, samtidigt som jag vet att mamma och syster längtar ihjäl sig efter deras lilla favvo kille. En dusch borde göra susen, så kanske man vaknar till liv någon gång.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR