Helgen som varit...



Hóla babes!

Jag är nu tillbaka efter ett par långa men ack så välbehövliga dagars bloggpaus. Känner inte att jag har ett lika stort behov av att blogga längre, istället har jag ägnat min dyrbara tid åt att hänga med dem jag älskar mest. Mamma kom i fredags och stannade natten till lördag, och vi hade det verkligen så himla mysigt. Vi knallade på stan och lilleman blev bortskämd med uppmärksamhet och nya kläder. Till kvällen lagade vi mat, drack en herrans massa vin, myste i soffan med en massa gottis framför deckar serier på tv. I lördags klev vi upp lagom tidigt för att promenera längst vattnet, blev som vanligt en runda på stan för ytterligare lite shopping för att sedan fortsätta ner mot hamnen där vi kollade på änderna. Fina lilleman vart så trött efter helgens alla nya intryck och det tog inte slut där. När mamma sedan åkte hem packade vi in oss i bilen för att hälsa på bästa faster och fina kusiner. Stackars liten var så trött att han skrek av förtvivlan och en stund senare var vi på väg hem igen.

Idag blev det som vanligt ett par timmars jobb på kontoret för att sedan bli bortbjudna på lunch hemma hos faster. Nu på kvällen har vi bara hängt här hemma, har inte orkat eller haft lusten till att göra så mycket annat. I morgon är det ny vecka och nya tag. Can't wait!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR