Våran lördag

Idag har jag som vanligt varit upptagen med livet och familjen, så något bloggande har det inte hunnits med. Jobbade en stund på förmiddagen för att sedan spendera eftermiddagen tillsammans med mina fina killar. Jag som i vanliga fall är så ruskigt dålig på att leka, tog mig verkligen tiden till detta tillsammans med mina fina lilleman. Missförstå mig rätt, jag älskar att leka. Men efter ett tag blir det lite tjatigt, speciellt utan annat leksällskap. Vi byggde med lego, staplade burkar i olika storlekar på varandra, byggde torn och lekte med bilarna. Han är verkligen begåvad vad gäller den motoriska biten, han tar sig tid och vet precis hur han ska göra. Samma sak när det kommer till språket, under bara den här veckan har han lärt sig massvis med nya ord. Vart tog min lilla bebis vägen? Jag är så stolt!

Nu ikväll har vi hängt hemma hos bästa faster och fina kusiner. Vi har fikat, dansat till musik, pratat massor, kollat på bilder från resan till Istanbul samt kollat på melodifestivalen. En riktig myskväll med andra ord! I morgon är jag ledig från jobbet och om vädret tillåter så gissar jag på att vi kommer hänga i parken större delen av dagen. Jag höll på att avlida i min tjocka vinterjacka på väg till jobbet tidigare idag. I morgon åker vårjackan fram, nu måste jag bara införskaffa ett par nya solbrillor också. Sol, vår och värme...vi är redo för dig!'






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR