Apple pie




Klockan är snart åtta och jag bara älskar att det fortfarande är ljust ute. Idag har vi varit iväg på minnesstund i kyrkan och sedan lunchat på en irakisk restaurang i Vårbygård. Har även hunnit med att fixa och dona lite här hemma i lägenheten. Jag hade storartade planer på att möblera om här hemma, men pappan i familjen höll inte riktigt med. Längtar så tills vi flyttar till större, då ryker ungkarlsmöblerna och in med shabby chic!

Nu var det inte riktigt det jag skulle skriva om egentligen. Sitter just nu och avnjuter Ben&Jerry's Apple pie medans lilleman sitter som fastklistrad framför Chuggington. För ett par dagar sedan kom min finaste hem med en hel kylbox full med glass då kylutrustningen på jobbet havererat. Glass för cirka fjortontusen kronor gick förlorad och fjortontusen kronor glass rikare blev vi. Beslutsångest? No shit!

Nej, om man skulle dega i soffan ett slag och sedan natta en väldigt trött lilleman.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR