Eftermiddag hos oss




Eftermiddagsmys i sängen med finaste lilleman ♥

Torsdag är nu kommen och vi tar långledigt!♥ Hur mysigt som helst. I morgon tar vi pendeln ut till mamma och stannar över natten. Vi ska ha hemma spa, äta och dricka gott. Om vädret tillåter så kanske det blir lite vattenpipa ute på balkongen. På lördag däremot har vi en barnfri kväll, jag och min finaste. Vi ska till O'learys och kolla fotboll och sedan ta varsitt glas på någon mysig uteservering. Glad tjej hej!

Lilleman sover en sen eftermiddags-nap. Själv har jag precis duschat och ska strax göra mig i ordning och sätta igång med kvällens middag. Köttfärsbiffar med löksås och potatis står på menyn, mumma! Slänga ihop en smaskig äppelpaj ska jag också göra. Sedan sticker vi hem till bästa faster och fina kusiner på kvällsfika.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR