Seg dag.com!

Bläää, vilken seg dag det har varit idag. Nåja, nog för att jag fick mig en liten challange när jag skulle fota vårat fina hem tidigare. Jag var ju faktist tvungen att städa först, vilket gav mig tillfälle att rensa och slänga bort både det ena och det andra.

Som vanligt hämtade jag hem lilleman vid två-tiden, och idag hittade jag honom ute på gården för ovanlighetensskull. Han blir lika glad varje gång och skall visa mig sjuttioelva saker på en och samma gång. Samtalade med en utav fröknarna innan vi slutligen begav oss hemåt igen. Eftermiddagen tickade på i långsam takt. Jobbade ett par timmar nu under kvällen och fick i princip ingenting sålt nu när vi endast har nykunder att ringa på, så sjuuuukt segt! Efter kristi flygare drar äntligen höstförsäljningen igång och vi får nya listor.

Nu - borsta tänderna och krypa ner brevid mina fina killar ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR