Sjuk liten skrutt




Som rubriken lyder så är jag hemma med en sjuk liten skrutt idag. Haft en jobbig natt och morgon med febertoppar som pendlat upp och ner likt en berg och dalbana. Tycker att vänster ögat verkar infekterat så jag undrar om det inte kan röra sig om en mildare variant av ögoninflammation ändå. Blir till att kontakta sjukvårdsupplysningen om det inte vill ge med sig under de närmsta dygnet. Det värker i mammahjärtat mitt att se honom sådär liten och ynklig. Jag skulle göra precis vad som helst, till vilket pris som helst bara jag kunde ta bort det onda.

Min fina lilleman ligger i soffan och chillar till sounds of dolphins. Det ska tydligen ha en väldigt lugnande effekt på just barn, och mycket riktigt! Lilla prinsen slocknade på två röda tidigare under förmiddagen ♥ Jag ska strax ställa mig i köket och slänga ihop en god lunch och sedan fortsätta mysa med min lilla sjukling framför rory racerbil och invänta att min finaste kommer hem. Sedan väntar som vanligt ett par timmars arbete på kontoret.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR