Sunday - mothers day ♥



Hello sunday, och grattis alla mammor på morsdag!
Vaknade upp till världens vackraste sms från min finaste, blev alldeles rörd av lycka! Dagar som dessa gör mig lite extra stolt över att vara mamma till våran älskade lilla son. Kärleken till denna lilla människa är obeskrivlig, mamma älskar dig mest av allt! Passade även på att gratta min egna kära mor på dagen, utan henne hade jag aldrig formats till den människa jag är idag. Tack för att du finns och för att du alltid ställer upp oavsett vad det än gäller, oavsett tid på dygnet. På tal om mammor, måste bara få lov att gratta mina fina vänner Bassam och Rand till deras nyfödda lilla son som kom till världen tidigt igår morsse. Även ett stort grattis Elina och Kalle som fick en liten dotter, och Noel som blev storebror sent igår kväll. Någon som sa babyboom?!

Idag har vi hängt utomhus större delen av dagen, samt på balkongen och gottat oss med färska jordgubbar. Min finaste har lovat att stå för middagen, han ville tydligen inte att jag skulle röra ett finger. I don't mind! Nåja, nog för att jag har storstädat hela lägenheten som för tillfället doftar alldeles ljuvligt. Ikväll hänger vi hemma hos bästa faster för fika, lek och massor av bus. Mys!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR