Kvällsmys & parkhäng






Vi har precis kommit in efter en super mysig kväll i parken med massa bus och lek. Inte en chans att vi sitter inne när det är så fint väder. Slutade 1½ timme tidigare från jobbet, då min finaste skulle iväg på avskedsträff för en vän som flyttar till Irak. Mycket mysigare att få komma hem istället för att krångla med barnvakt.

Nu ska vi bänka oss i soffan, jag och lilleman framför Eurovision på tv. I morgon tar vi äntligen helg, grillmys och trädgårdshäng står på schemat bl.a! So freakin' lovely!♥



Isacs Mamma

Hihih ja men du det tror jag absolut :)



Vad härligt med fredag ju!



Några kuliga planer?



Jag ska träffa en kompis kl 1, ska kolla lite kläder :P



Kram kram


Blogg: http://isacsmamma.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR