Fullspäckad måndag



Hej vänner!
Slänger in ett snabbt litet inlägg här innan jag stänger ner för ikväll. Gårdagen vart så himla mysig! Min finaste kom hem från jobbet och överraskade mig med ett fång röda rosor, samt en super fin bikini att ha på mig i sommar. Bjöd på middag gjorde han också innan vi fortsatte hem till bästa faster på kvällsfika. Idag däremot har jag haft en fullspäckad dag, så något bloggande har inte hunnits med. Tog en runda på stan efter att ha lämnat lilleman på dagis. Och hem kom jag med två t-shirts, ett par shorts och en solhatt till lillskrutt. Det mesta var utplockat och låg huller om buller, men lite fint blev det i allafall. Handlade mat, hämtade på dagis, lagade middag och sedan jobbat ett par timmar nu på kvällen.

Jag ska strax borsta tänderna och inta sängen, mina fina killar sover redan sedan en tid tillbaka. Är så ruskigt trött, och en förjäkla halsbränna har jag också. Usch!

Go'natt!♥



Anonym

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.953176-cp-docka-i-kampen-mot-mesig-behandling




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR