Vita drömmar ♥




För trött för att sitta uppe och nattuggla, samtidigt för pigg för att sova. Jag är som mest kreativ på kvällarna/nätterna, jag är absolut ingen morgonmänniska överhuvudtaget. Tänkte visa er möblerna ovan som jag har gått och fullkomligt förälskat mig i. Vitt, lantligt med ett inslag av modernt, sött och genuint. Jag som aldrig varit intresserad av inredning tidigare, har plötsligt blivit inrednings tokig. Det spelar ingen roll vad pappan i familjen säger, I won't take no for an answer! Det kliar i mina små fingrar och jag vill bara sätta igång NU NU NU!

Så nu kära mor, far och övrig släkt och familj. Nu vet ni vad jag önskar mig framöver. Artiklarna ovan kommer allihopa ifrån Jysk. Nej men om man skulle ta och försöka sova ett par timmar innan det är dags att kliva upp igen.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR