4:e november 2012

 
Morning!
 
Jag är så himla sjuk, vaknade upp alldeles tjock i halsen och det värker i precis hela kroppen. Har dock legat och myst i sängen tillsammans med min fina lilleman, och vi klev inte upp förrens strax innan halv elva. Jag har nog världens bästa onge! Jag har under den senaste halvtimman legat i soffan och ögnat igenom Vi föräldrar ovan. Detta medföljde nämligen i den fina baby boxen som vi hämtade ut igår på Barnens hus. Kan varmt rekommendera till alla nyblivna föräldrar, för babyprylar är minsann inte gratis.
 
Idag har vi ingenting inplanerat och lika bra är väl det. Känner att jag bara vill vara hemma och göra just, ingenting! Måste dock dammsuga och plocka in i diskmaskinen, resten överlämnar jag till mannen sedan. Slänger in ett inlägg lite senare om babyboxen och dess innehåll för er som är nyfikna.


Anonym

Men fy fan! Ser ju ut som värsta crackpundaren!

Svar: Jag ska faktist börja publicera dina elaka kommentarer med tanke på att du med detta ip-nummer är den enda som kommenterar anonymt. Men crack säger du? Icke troligt med tanke på att jag är gravid om du inte hängt med så långt?! Sedan är jag extremt anti mot droger. Må hända att du kanske talar om dig själv?
linelias.blogg.se

Lina svarar

Tack för att du anonyma gjorde det extremt lätt för mig att spåra dig. Jag vet vem du är, jag vet också att denna Ip-adress leder till en folkhögskola och en anmälan kommer att göras till ägaren av nätverket och mindre kul blir det för dig! Du kommer få en sådan fet anmälan för olaga personagrepp med tanke på att jag sparat alla dina kommentarer. Think before you act stumpan!


Blogg: http://linelias.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR