Barnfri söndag kväll!

 
Helgen har som vanligt passerat med rasande fart och lilleman har återhämtat sig från den värsta förkylningen. Istället har pappan i familjen gått och blivit dunderförkyld, men jobbar på ändå. Undrar när han någonsin ska få vara lite ledig?! Själv känner jag mig rätt slutkörd som mamma. Så ikväll har lilleman fått hänga hemma hos faster och kusiner, och två trötta föräldrar fick äntligen en barnfri kväll och den kunde inte ha varit mer efterlängtad. Drog till Heron City och kollade på Breaking dawn - del 2, sorry mami & sis men jag kunde inte vänta längre! Alltså, herregud vad bra den var. Nog för att första filmen alltid kommer vara den bästa men nu kunde jag knappt slita mig. Skrattade och satte hjärtat i halsgropen om vart annat, så bra var den! Jag tror jag måste se om den.
 
Nu är vi hemma igen och den lilla har jag redan stoppat om för natten. Mammas grönjävliga lilla älskling, finns det möjligen något vackrare att vila ögonen på?! I morgon väntar en ny vecka med jobb och dagis. Magbilder utlovas precis som varje måndag, idag går jag och bebis in i efterlängtade v.18. Två veckor kvar och sedan går vi halvvägs in i graviditeten, är det klokt?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR