Fika & shopping i stan

Haft en super mysig dag i stan tillsammans med frugan och min fina lilleman, trots stök, bråk och gråt. Hittade så mycket fint till skatten i magen, men vågar inte riktigt köpa något ännu. Måste ju veta vad det blir först! Avslutade eftermiddagen med lite go fika på Nancy's, chai-latte till mig och varm choklad till frugan. Lilleman fick nöja sig med kulglass.
 
Frugan har nu återvänt hem till Flen, men är åtrerigen tillbaka på måndag. För gissa vad? Hon fick jobbet!!! Så från och med på måndag blir hon våran lilla inneboende tills hon hittat sig ett eget boende. Det blir lite trångt, men vi får göra det bästa utav det!
 
Nu ska jag hoppa i mina mjukiskläder och krypa upp i soffan ett slag, är helt slutkörd!
 
 


Anonym

Hahahaha snyggaste ögonbrynen!! Ironi!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR