Fredagsmys deluxe!

Kvällens middag ovan. Till förrätt världens godaste bruschetta med massa vitlök och mozarella, i följd utav en härlig gryta i form utav innerfläskfilé, chorizo och massa annat gott. Sist men inte minst, baklava av färskaste sort. Behöver jag ens tala om hur bra vi har det?! Skålat i mousserande vin har vi också gjort, själv fick jag nöja mig med cola. Smuttade lilla på mammas glas, herregud så gott! Åh, vad jag kan sakna att ta ett glas vin på en fredagskväll. Men så blir man påmind om lilla skatten i magen som bara väntar på att få se dagens ljus, då känns inte det där glaset så viktigt längre.
 
Nu, borsta tänderna och sedan sova ♥


Emelie

Hej
kul att följa andra som väntar barn. sälv så väntar jag mitt första. förlj gärna med och kolla min blogg.

Svar: Vad kul att du hittat hit! Hoppas att du har kommit för att stanna <3
linelias.blogg.se


Blogg: http://minkerlek.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR