Onsdag & bloggtorka

 
Ni får ursäkta att det blir lite tomt med uppdateringar här på bloggen, men jag har varken motivation eller inspiration till att blogga. Har dock lagt märke till att läsarantalet ökat under de senaste dagarna, så jag får väl lov att hälsa alla mina nya läsare välkomna och jag hoppas att ni stannar kvar. Tala gärna om vad ni vill att jag ska blogga om i fortsättningen, så kanske min blogginspiration kommer tillbaka
 
Jag ska strax bege mig iväg till förskolan och hämta hem min fina lilleman för sista gången den här veckan. Sedan väntar tre härliga dagars ledighet, och i morgon åker vi som vanligt ut till mamma för vårat obligatoriska fredagsmys. Tänkte även försöka få tag på mina fina mammavänner i helgen för att se om det finns tid och möjlighet för en eventuell playdate. Exciting news är att min fina Frida och hennes fästman äntligen fått reda på att dem väntar en liten pojke. Förstår ni nu hur mycket jag längtar till mitt eget ultraljud nu, vad tror ni döljer sig där inne i magen? Pojke, flicka?
 
 


Anonym

Shit kan man se mer väck ut eller? vad gör du om dagarna? ligger hemma och knaprar piller medans din man sliter på jobbet? Blä för vidrigt folk!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR