Onsdag, shopping & föräldramöte

Haft världens mysigaste onsdag, jag och min lilla familj. Mina fina baby love slutade tidigare än vanligt bara för att närvara på föräldramötet på förskolan. En massa viktiga punkter togs upp och för engångs skull fick jag känslan av att vi föräldrar faktist har möjlighet att påverka. Vi må vara en liten skara, men tillräckligt starka för att stå upp får våra åsikter och tankar. Det finns ett gäng mammor som jag tycker extra mycket om, och tillsammans håller vi ihop i vått och tort! Fick även lite insikt i hur dem arbetar på förskolan i form av bilder och dokumentation. Älskade fina lilleman, när blev du så stor? Jag är så stolt!
 
Efteråt tog vi oss ner på stan för middag och shopping. Någon tyckte att preggo frugan behövde skämmas bort en aning, så ikväll bjöd mannen i mitt liv på middag samt köpte mig ett par nya pjucks. Jag fullkomligt ä l s k a r mina nya boots, så galet snygga och sköna på samma gång. Tack tack tack världens bästa, jag älskar dig! Blev självklart en runda på barnavdelningen och fyndade världens sötaste filt till skatten i magen. Men den får ni se lite senare i ett nytt inlägg. Jag dog lite inombords när jag gick igenom alla miljoner söta babyplagg, så mycket fint som gärna hade fått följa med hem ♥
 
Nu blir det familjemys och massa god frukt för hela slanten.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR