Spontanbesök hos mamma

 
 
Nyss hemkomna från ett mysigt litet spontanbesök hos mamma. Eftersom baby love ändå skulle på kurs andra sidan av stan så passade vi på att följa med. Väl hemma hos mamma drack vi varsin kopp thé och pratade om precis allt och ingenting. Så skönt att bara vara, med tanke på hur trött jag har varit idag. Har knappt sovit en blund i natt. Stängde givetvis av alarmet på väckarklockan så lilleman har fått vara hemma med mig idag. Haft en riktig innemysdag, i detta väder vill man allt annat än vistas utomhus.
 
Just det, hämtade äntligen ut min fina jacka som jag vann för ett tag sedan av Paula. Ni ska få se bild vid ett annat tillfälle, den kommer sitta som en smäck när magen växt sig aningen större. I morgon blir det ett besök hos frissan och förhoppningsvis lite fika och shopping på det.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR