Starstrucked på Malak's

 
 
Vilken mysig kväll vi har haft, min lilla familj och jag. Fick ett oväntat men väntat besök från Flen. Alltid lika roligt när dem kommer och hälsar på. Självklart skulle dem bjuda ut oss på middag och vi tackade absolut inte nej. Packade in oss i bilen och körde mot Hallunda för middag på Malak's grill.
 
Många av er känner säkert igen den hel galna pizzabagaren Malak från programmet Mitt stora feta syrianska bröllop. Idag besökte vi restaurangen där han jobbar, och Ranya vart starstrucked från samma stund som vi klev in. Hon är ju bara för söt! Jag har nog aldrig ätit en sådan god pizza, och inte nådigt vad stor den var. Jag är fortfarande proppmätt och liten i magen lär väl leva loppan där inne.
 
Efteråt åkte vi tillbaka hem hit, fikade go fika, thé och kaffe. Pratade om allt och ingenting och redan på torsdag får vi finbesök av Ranya som stannar natten till fredag då hon har intervju i Järna tidigt på fredag förmiddag. Nu blir det soffhäng en stund innan sängen kallar. Måndag i morgon, ny vecka och nya tag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR