Två små busfrön

Gårdagen vart verkligen så himla lyckad. God mat i massor och stämningen var på topp! Jag kan lova att jag fortfarande var proppmätt när jag vaknade i morsse strax efter klockan halv åtta. Lilleman däremot fick jag inte liv i förens någon gång efter klockan nio. Mammas trötta lilla troll!
 
Idag har lilleman fått vara ledig från dagis, då vi hade en mysig playdate inplanerad tillsammans med bästa Frida och Malte.Strax efter klockan tio klev vi utanför dörren, redo för massa lek och bus. Startade dagen med en timmes utelek i parken innan vi promenerade hem till Frida för lite lunch och gofika. Blev som vanligt en hel del graviditetssnack och lite skvaller på det. Ungarna fick leka av sig, leka med bilar är det bästa som finns tycker åtminstonde lilleman. En annan ville hellre glo på teve, men med lite övertalning så slutade det hela med att dem faktist lekte tillsammans. Fina ungar!
 
Här hemma har vi precis ätit en god men halvtråkig middag i brist på fantasi. Nu blir det soffhäng för hela slanten och förhoppningsvis tidig sänggång. Lilleman känns varm och något hängig, misstänker att febern sakta kommer krypandes. Hoppas inte.
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR