25:e Okober 2012

 
Morning!
Vilket härligt väder vi har idag, trots kylan så kändes det riktigt uppfriskande och jag blev genast på bra humör. Mitt humör har verkligen pendlat upp och ner de senaste dagarna. Inte så konstigt kanske med tanke på den enorma känslovåg jag försöker rida ut. Så mycket tankar och funderingar utan svar vilket gör det extra svårt att somna om nätterna. Det känns bara så ledsamt att bli ifråntaget något som ändå har varit en del av ens liv. Jag trodde aldrig att jag skulle ta det så hårt som jag faktist gjorde. Men någonstans går ändå livet vidare, vi måste gå vidare hur ont det än gör!
 
Har precis slängt i mig en god och vitaminrik frukost bestående av fruktsallad och ett stort glas med mjölk. Och om bara en liten stund skall jag sätta mig och fortsätta mitt jobbsökande.. Nu måtte det väl ändå ge med sig! Sen i eftermiddag sticker jag och min fina lilleman hem till Frida och Malte för lek och bus. Mysigt som bara den!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR