26:e Oktober 2012

 
Godmorgon fredag, godmorgon snö och kallt??!! Nog för att vi börjar närma oss kallare tider, men att den skulle komma så tidigt som i oktober var man ju inte riktigt beredd på.
 
Lilleman som inte var sen med att inspektera sin nya lekhylla, har bosatt sig inne i sovrummet tillsammans med sin älskade polisbil. Själv har jag varit vaken sedan klockan halv sex i morsse med otäcka magsmärtor. Läste någonstans att det är vanligt i dessa veckor i samband med att både livmoder och bebis växer. Men aj aj aj, vad ont det gör! Det var knappt så att jag kunde ligga ner, utan var tvungen att gå upp och röra på mig. Kröp upp i soffan med en varm kopp thé och nu verkar det värsta ha lagt sig.
 
Idag tänkte jag i allafall försöka klämma in lite utelek för att sedan fortsätta pyssla och dona lite här hemma. Det finns så mycket jag vill göra, jag vet bara inte vart jag ska börja någonstans?! Nu däremot tänkte jag joina min fina lilleman och försöka vakna till liv.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR