Effektiv måndag

Ni som har hängt med ett tag vet om att jag ibland får effektivitets-ryck, och det var precis det som hände idag. Det är nästan så att man börjar undra om jag lider av någon slags effektivitets mani, då det helst ska ske flera saker samtidigt. Då är jag nöjd och känner att det blir nytta gjord.
 
Jag har bl.a hunnit med att lämna och hämta en trött, grinig och förkyld lilleman på dagis. Kört fyra hela maskiner med tvätt, hängt upp och vikt kläderna snyggt och prydligt i garderoberna. Storstädade lägenheten, planerade och lagade en sjukt god middag i form av grekiska pannbiffar med hemgjord potatismos och lingonsylt samt fixat och donat med lite annat här hemma. Nu kan jag ägna kvällen åt mig själv och min fina familj med gott samvete utan en massa måsten!
 
Önskar alla mina fina läsare en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi på bloggen i morgon!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR