eftermiddags lek & hårfix

Fy, vilket tråkigt väder vi har haft här idag! Vaknade strax efter klockan nio och övriga familjemedlemmar klev inte upp förens någon gång efter klockan elva. Jag tror vi alla var ganska trötta och på lite halv taskigt humör, så vi käkade frukost, gjorde oss i ordning och packade in oss i bilen och körde mot Järna. Stannade till vid BK där Ranya lämnade in arbetsansökan och lilleman fick leka av sig en stund. Efteråt körde vi tillbaka till Södertälje och tog en snabb runda nere på stan. Köpte med oss hårfärg och Ranya fyndade ett par rosa pumps. Tog bussen hem och satte sedan igång med att färga mitt annars så tråkiga hår. Och gissa om jag blev nöjd?! Det blev så sjukt jäkla snyggt och jag lovar att ni ska få en bild på resultatet. Men först ska jag försöka få lillskrutt att sova en stund, för nu är han så trött så trött att han knappt vet vart han skall ta vägen. Mammas lilla troll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR