En regnig tisdag

 
Bjuder på en bild ifrån våran utelek i helgen. Ute regnar det och har gjort sedan tidig morgon, så jäkla deprimerande. Så idag har jag bara glidit omkring i mjukisar hela dagen, städat, pysslat och lagat mat samt sökt lite fler jobb. Är så less på att bara gå hemma och göra absolut ingenting, föräldradagarna är slut och likaså lägstanivå dagarna. Så rent ekonomiskt så känner jag hur stressen börjar sätta in, nu måste det liksom börja hända nått på jobbfronten.
 
I morgon har jag dock lite grejer att ta tag i, bl.a ringa förskolechefen och höra mig för om utvecklingssamtal angående lilleman samt föräldramöten. Vi har inte blivit tillfrågade ett endaste samtal sedan lilleman började förskolan i januari förra året. Tycker detta är lite märkligt då jag anser att det är förskolans skyldighet. Jag som förälder ser ju gärna att jag blir uppdaterad om hur det går för mitt barn och följa hans utveckling samt ta upp viktiga saker som rör förskolan.
 
Nåja, nu ska jag unna mig en lång och varm dusch innan det är dags att lägga lilleman.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR