Festlig helg!

 
Herregud vad trött jag är idag, men det får det vara värt med tanke på hur roligt och mysigt vi hade det igår. Bröllopet igår var så sagolikt vackert, icke att förglömma det makalöst vackra brudparet! Lilleman blev som vanligt bortskämd med uppmärksamhet, vilket resulterade i att jag och baby love fick lite kvalitetstid även igår. Delade bord med dem bästa, tillsammans njöt vi av den goda maten, dansade och fotograferades i massor. Kände mig så himla fin i klänningen jag fick låna, och har faktist bestämt mig för att bära samma klänning även ikväll dagen till ära.
 
Idag är vi hemma hos mamma och myser, lilleman blir kvar medans jag och baby love roar oss på stan lite senare. Kommer bli så tomt att inte ha mitt älskade lilla yrväder hemma, samtidigt som det ska bli så otroligt skönt att få umgås bara jag och min stora kärlek. Hämtar hem lilla skatten redan i morgon och jag längtar redan!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR