Friday

 
Roligare bild än såhär får ni inte, för det är precis såhär jag känner mig idag. Btw, vad tycker ni om min nya hårfärg? Lät inte färgen sitta i så fasligt längre just för att jag inte ville bli allt för mörkhårig. Jag är hur som helst skitnöjd och i veckan har jag lovat mig själv att klippa lugg. Snedlugg, inte snedlugg? Läckert blir det i vilket fall som helst.
 
Idag är vi hemma hos mamma och stannar helgen ut, baby love kommer hit så snart han avslutat kvällspasset.  Så himla skönt med miljöombyte samt lite avlastning ett par dagar. Känner hur den här graviditeten tär på mig både psykiskt och fysiskt, speciellt den här veckan då jag har varit känslosammare än någonsin. Jag som sällan gråter är numera konstant nära till tårar och jag blir så trött på mig själv.
 
Lilleman är i uppror så jag avrundar här.
 
Ha en fortsatt fin fredag raringar!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR