Fullt upp!

Fredag idag och jag får inte en lugn stund här hemma. Elias är som vanligt varje fredag ledig från dagis och kräver i princip all min uppmärksamhet. Jag har alltså inte hunnit med en bråkdel av allt som ska hinnas med innan vi ska iväg på bröllop ikväll. I morgon ska lilleman sova hos mormor och jag och baby love får äntligen lite välförtjänt kvalitetstid med varandra. Inte nog med det så fyller han faktist 30 år i morgon, och självklart har jag planerat allt i minsta detalj. Sedan på söndag kommer pappa och lillasyster hit på middag och tårta. Fullspäckad helg med andra ord, kul!
 
Nästa vecka blir även den fullspäckad. På tisdag har vi bokat en 40 timmars kryssning till Tallinn och kommer inte hem förrens på torsdag och sen till helgen blir det överrasknings party samt underbara barn mässan tillsammans med bästa Frida. Så himla roligt att ha allt detta att se fram emot!
 
Nu däremot ska jag slänga ihop lite lunch åt mig och lilleman, sedan fixa och dona med allt som skall hinnas med!


Sofia

Åhhh vilken mysig vecka ni har framför er. Får vi göra er sällskap på underbara barn mässan?? Kraaam

Svar: Såklart ni får följa med!! En riktig tjejdag <3
linelias.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR