När kroppen börjar säga ifrån...

 
Ännu en helg har passerat, hur mysigt och roligt vi än har haft så är jag sjukt tacksam för att den är över. Idag tog nämligen allting bara stopp! Hela natten till idag har jag legat med svåra magsmärtor som sedan övergick till ett kraftigt migränanfall. Så min dag har i princip bestått utav sömn sömn sömn och ännu mera sömn, med undantag för lämning och hämtning av lilleman på dagis. Stackars liten var nog lika trött som jag efter helgens flängande och slocknade i min famn redan strax efter klockan sju. När kroppen börjar säga ifrån så är det bara till att lyssna på den och släppa allting runt omkring. Speciellt nu när jag faktist är gravid igen, då det är lite extra viktigt att inte stressa och bara försöka ta det lilla lugna och njuta av det hela istället. Min finaste blir helt galen på mig ibland, då jag ständigt plockar, tvättar, diskar och städar. Jag har kommit till att bli så jäkla pedantisk sedan vi fick barn, avskyr när det ligger leksaker, smutsiga kläder och allt annat som ligger och skräpar. Men nuär det slut på det, dags att börja lyssna till mig själv och framför allt börja ta hand om mig själv bättre.
 
Nu ikväll har vi haft tvättstugan, vikt och packat ner kläder i resväskan. I morgon smäller det, för då åker vi på en 40 timmars kryssning till Tallinn som en liten 1-årig bröllopspresent till oss själva. Inte klokt att vi har varit gifta i ett helt år i morgon, minns det som igår och kärleken mellan oss växer sig bara starkare för varje dag! Nu längtar vi så efter att få träffa den lilla knodden i magen. I morgon går vi in i en ny vecka och på fredag väntas återigen ett nytt besök på mvc. Iiiiiih, jag längtar!♥
 
Nu, borsta tänderna och sedan krypa ner brevid mina fina killar och ladda batterierna inför morgondagen.


Sofia

Ha en toppen kryssning nu. Du måste ta det lugnt och ta hand om dig själv! Kraaam

Svar: Tack finis! Lovar att ta det lugnt och bara njuta av de kommande dagarna. Kram!
linelias.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR