Onsdag 3:e oktober

 
Morning! Är det någon mer än jag som finner det nya bloggverktyget något frustrerande?! Det går liksom inte att sätta flera bilder brevid varandra längre utan dem hamnar liksom under varandra. Jaja, jag får ta reda på vad felet är senare.
 
Idag känner jag mig bara sådär nedstämd, ledsen och orolig i kroppen. Jag är inte den som brukar fundera på döden, men igår fick jag veta att en barndomsvän hastigt lämnade oss i söndags. Det blev liksom så påtagligt, näst intill omöjligt att förstå. Jag har nämnt honom tidigare här på bloggen, han var den första "pojkvännen" jag hade. Kan man säga så är man går i andra klass på lågstadiet?! Vi var bara barn, men minnena lever kvar så länge jag lever. Alla kvällar vi spenderade nere i mammas källare där vi spelade ryska posten i all hemlighet. Alla eftermiddagar vi badade nakna i vattenspridaren i våran trädgård. Alla gånger vi låste in oss i klassrummet i skolan och lekte hemliga lekar och mimade till Abba, Ace of Bace och E-type. Nu på senare dar har vi bara sprungit in i varandra helt random, när jag varit ute och hälsat på mamma. Känns bara så konstigt att du inte finns längre när man väl tänker på det. Må du vila i frid min vackra ängel ♥
 
Annars så har jag lämnat Elias på dagis för näst sista gången den här veckan. Tråkigt nog så har hans sprillans nya vinterjacka spårlöst försvunnit och finns ingenstans. Alltså, vi fick gå hem utan jacka. Inte okej! Enligt personalen så finns det ingen försäkring som täcker detta och vi står nu tomhänta utan ersättning. Så idag måste jag ner på stan och kika efter en ny jacka. Så jävla tråkigt, barnkläder är ju inte billigt precis och pengar växer verkligen inte på träd. Blir bara så less när saker försvinner och sen att ingen har koll på vilka saker som är vems. Känns ju helt onödigt att namna kläderna om det inte är någon som kollar. Jävla skit dagis!
 
Nu ska jag göra mig en stor kopp chai thé och en ostmacka samt en halva grapefrukt att avnjuta framför lite jobbsök.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR