Onsdag med lek & bus

 
Såhär fint blev det med nya leksakshyllan, var sak har sin plats och vi kunde inte bli mer nöjda över resultatet
 
Haft en tok mysig eftermiddag hemma hos bästa Frida. Vi har fikade saft och brownies och pratade igenom veckan som varit medans ungarna lekte för fullt. Det är så fint att se våra små leka tillsammans utan minsta bråk och gnäll. Nog för att dem båda är bra duktiga på att retas med varandra, men aldrig så att den andra blir arg. Så himla skönt! Vi fick också låna en hel kasse med bl.a jeans, tröjor och ziphoods, tack sååååå mycket! Lilleman har dragit iväg på längden ordentligt och vi har nu bytt ut strl 86 mot 92/98. Inte klokt vad fort det går!
 
Hur som helst så blev vi kvar ett par timmar och baby love kom och hämtade oss strax innan åtta. Självklart rymdes inte hyllan i våran baklucka så Fridas fästman var världens bästa och fraktade hem den i sin bil. Jag är verkligen lyckligt lottad med sådana fina vänner i mitt liv. I freaking love you!!
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund innan sängen kallar. Morgondagen är ännu oplanerad, mamma åker till Bryssel över helgen och det ser ut som att vi för engångsskull blir hemma.
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR