Söndagskvällen

 
Känslomässigt urladdad, fortfarande obegripligt att förstå allt det tragiska som faktist har hänt. Minnesstunden innehöll och stod för allt det som Christian var. Så otroligt sorgligt, vackert, kärleksfullt och ledsamt på en och samma gång. Jag hade aldrig orkat utan stödet från mina fina familj och mina underbara vänner. Tack för att ni finns när livet känns som tyngst!
 
För att komma på bättre tankar bara för en liten stund, så bakade vi nu ikväll en smaskig äppelpaj att avnjuta framför teven om en liten stund. Så snart baby love avslutat kvällspasset hämtar han upp mig och lilleman för att sällskapa hem till Södertälje. I morgon monterar vi förhoppningsvis ihop våran nya fina soffa som vi köpte igår. Ni ska få se så snart den är på plats. Och i veckan kommer bästa Frida förbi med lillemans nya leksakshylla som jag så länge har trånat efter. Äntligen får vi lite struktur på tillvaron där hemma, nästa projekt blir att införskaffa nytt matbord + stolar samt nya hallmöbler. Ett steg i taget...





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR