V.10 (9+0)

Dagens mage ♥ Helt ofattbart att vi faktist går in i v.10 idag, en milstolpe i sig. Hittils har vi fått sådan enorm fin respons från familj och vänner, känslan är obeskrivlig. Vi har gått i veckor och velat berätta, och jag vet att det fortfarande är tidigt ifall något händer. Men nu kunde jag bara inte hålla tyst längre! Var inte alls beredd på att magen skulle ta form så fort på bara så kort tid. Nu vill jag bara visa upp den och stoltsera inför hela världen!
 
Det är så otroligt mycket som står på spel nu. Vi är dessutom i akut behov av en större bostad, håller tummarna för att vi får en inom en snar framtid. Ni flerbarnsföräldrar, syskonvagn eller inte? Hur går era tankar? Jag känner mig som ett enda stort frågetecken!
 
Jag kan inte fatta att jag ska bli mamma igen ♥
 
 


Erica

Gud vad kul för er! Hoppas allt är bra!
Många kramar!

Svar: Tack Erica! Vi mår jätte bra, stor kram!
linelias.blogg.se

Carina

Fundera på om du verkligen behöver syskonvagn, det är bekvämt. Vi har klarat oss utan, jag har alltid med mig bärsele om Emilia inte vill gå så att jag kan bära Samuel, men jag har ju bilen också och det gör ju att jag inte är i behov av det på samma sätt heller. Emilia vill nästan alltid gå, nära till dagis. Försöker gå på stan och göra ärenden när hon inte är med.

Svar: Med tanke på att jag inte har bil och flänger så pass mycket som jag gör så vore en syskonvagn det mest ultimata. Vi får helt enkelt vänta och se, men just nu lutar det ändå åt en syskonvagn till att börja med samt spara första vagnen när jag inte har elias hemma.
linelias.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR