- Ingen bebis ännu

 
Ännu har ingen bebis tittat ut för er som undrar, bloggen har bara hamnat lite åt sidan de senaste dagarna. Har än sålänge bara sammandragningar som kommer och går lite som dem vill. Är trött som aldrig förr och sover fortfarande riktigt dåligt om nätterna. Ingen ställning är bekväm nog, och jag börjar bli riktigt otålig. Såhär var det inte alls när jag var gravid med lilleman, tänk att två olika graviditeter kan skilja sig så. Med lilleman var jag så otroligt lugn och harmonisk, jag kände mig attraktiv och jag riktigt njöt av att vara gravid. Men nu...Vill bara att allting ska vara över så att jag och min egen kropp kan få återgå till det normala. Längtar tills vi kan ta oss ut på långa och sköna barnvagnspromenader i vårsolen. Som jag kommer att ta vara på bebistiden, samt njuta av att vara hemma med båda mina små troll. 
 
Nu däremot ska jag ställa mig i köket och slänga ihop en god frukost och göra något utav dagen 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR