Brio Primo

 
Efter en tids letande efter det perfekta babyskyddet, så fick det slutligen bli en Brio Primo som man enkelt monterar med bilens trepunktsbälte eller Brio Primo base. Just denna har vi köpt begagnat, dock varsamt använd med 2010 som inköpsår. Jag är så sjukt nöjd och kan inte slita mina ögon från det babyskydd där våran snart lilla dotter kommer att sitta så tryggt. 
 
BRIO Primo: Internt trepunktsbälte som är justerbart i tre höjder för anpassning till barnets storlek. Med uppfällt handtag har Primo en gungfunktion som enkelt låses genom att fälla ner handtaget. Det ergonomiska handtaget gör Primo mycket lätt att bära nära kroppen. Avtagbar och tvättbar klädsel.
 
BRIO Base: Ett smidigt tillbehör för extra säker montering av BRIO Primo och BRIO Go babyskydd i bilen på platser som inte har krockkudde (airbag). BRIO Base monteras enkelt i bilens isofix-fästen eller med bilens trepunktsbälte. Den är utrustad med en stödbåge som sätts mot bilsätets rygg och ett justerbart stödben undertill.
 
Nu blir det pizza och familjemys för hela slanten!


Sandra- BF 3/8

Exakt lika har vi köpt. Oxå begagnad. Men dom verkar så sjukt bra. Och har läst så mycket om dem att de är underbara. Så vi bestämde oss direkt! :) Nu går man bara och toklängtar!

Svar: Det är verkligen en hel djungel när det kommer till barnvagnar och babyskydd. När jag var gravid med mitt första barn hade jag inte en aning, helt oförberedd och köpte första bästa på blocket typ. Men nu har jag haft all tid i världen att läsa på, och gå på magkänslan vad gäller säkerhet. Har hört så mycket gott om just Brio, och jag kunde inte vara mer nöjd. Älskade lilla pärla som bara står och väntar på att få bli använd. Grattis till bebis och hoppas att ni blir lika nöjda med erat babyskydd <3
linelias.blogg.se


Blogg: http://sandrateresia.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR